habana.no :: Cuba Forum
May 22, 2012, 11:34:15 PM
Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
News
: Over 2000 cuba relaterte innlegg !
Home
Help
Search
Login
Register
habana.no :: Cuba Forum
>
habana.no forum
>
Uteliv
(Moderators:
Jan
,
YoSoyYo
) >
Sloppy Joes
Pages: [
1
]
« previous
next »
Print
Author
Topic: Sloppy Joes (Read 1674 times)
froddy
Newbie
que rico
Sloppy Joes
«
on:
October 25, 2005, 11:56:58 AM »
Ser at flere her inne på forumet snakker om baren/klubben/disco sloppy joes,,var på cuba (havana) i juli å prøvde å finne denne plassen men desverre uten hell,,ingen av de cubanerne jeg spurte hadde verken hørt eller sett denne baren,,i canalcubano står den jo ikke oppført med noen adr. heller, står vel kun "calle zulueta" men tror det også er fjernet fra siden nå,,så hvis noen vet om denne plassen eksisterer å hvor den befinner seg så hadde jeg vært takknemlig om dere gav meg noen tips + adressen *s*
mvh froddy
oyvfje
Newbie
Sloppy Joes
«
Reply #1 on:
October 25, 2005, 03:52:48 PM »
Hei
Sloppy Joes var en populær pub i Havana i gamle dager. Den er nå forfalt skikkelig og er ikke lenger åpen. Den ligger i zulueta et kvartal bak Hotel Central Parque. Denne baren skal nå pusses opp til fordums storhet, og det hele skal filmes av en britisk dokumentarfilm-maker. Vet ikke navnet på han, men kjenner den cubanske kontakten hans ganske godt. Tror prosjektet skal starte i løpet av året, men ikke godt å vite på Cuba.
YoSoyYo
Moderator
Full Member
Siempre 26
Sloppy Joes
«
Reply #2 on:
October 25, 2005, 08:10:18 PM »
Kult at noen er interessert i slikt! Har selv masse postkort og bilder fra den baren samt andre greier fra før 1959.....
På dette bilde ser du litt fra Sloppy Joe's i Havanna. Kanskje kjenner du deg igjen nå?
Meidell
oyvfje
Newbie
Sloppy Joes
«
Reply #3 on:
November 12, 2005, 01:11:00 AM »
Hei
Vakkert bilde, men det ser desverre ikke slik ut nå. Blir moro å følge med og se hvordan det blir der. Havana trenger litt uteliv i den retningen også. Alt stopper liksom på hjørnet mellom Hotel Central Park og Plaza Hotel. Send meg gjerne bilder tatt inne fra Sloppy Joes så jeg kan se hvordan det vil bli til slutt.
froddy
Newbie
que rico
Sloppy Joes
«
Reply #4 on:
December 19, 2005, 11:33:27 AM »
heisann,,takker for flott bilde+ nyttig å interesann info om "Sloppy Joes" tipper det var mer "klasse å stil" over havannas uteliv i gode gamle dager ja :rolleyes:
får håpe baren åpner snart igjen å at det blir et sted med litt klasse å stil,,
mvh froddy
Pages: [
1
]
Print
« previous
next »
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
habana.no forum