habana.no :: Cuba Forum
May 22, 2012, 11:33:32 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Oppdatering om utelivet i Havanna.  (Read 1710 times)
Cristal
Jr. Member
**

View Profile
« on: September 03, 2007, 06:51:41 PM »

Leste så mye tull på en av de siste postene om hva som er populære steder om dagen at jeg tenkte måtte rette opp dette.

F.eks. diskoteket på La Puntilla shopping, Miramar er IKKE bra og populært, og har heller ikke vært det på noe tidspunkt siden det åpnet.

Skal man derimot gå der ressurssterke Cubanere går(og dit de ikke så ressurssterke ville gått om de kunne) så anbefaller jeg følgende:

På Torsdager er det Chevere som gjelder, åpner kl. 23 og det er laaang kø.

På Fredager er det Sala Atril på teatro carlos marx, åpner også 23 og laaang kø der også.

Lørdager er det La Cecilia som er definitivt hottest i Havanna.

Adresser? Alle drosjesjåfører vet det, men alle disse stedene ligger i Miramar.

Må legge til at dette er "hippe" steder med Havannas peneste mennesker og kanskje ikke å anbefalle om man er i femtiåra og reiser med kona.

Særlig mange horer for de som leter etter det er det heller ikke, med unntak av la Cecilia på lørdager, sjelden sett flere og så pene "luchadores" på noen nattklubb i verden.
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #1 on: September 05, 2007, 01:27:13 AM »

Åsså et sted alle har glemt er El johny på miramar! Vil nevne dette stedet ettersom det er konserter her nesten hele uka, Da jeg var sist i habana, så jeg artister som Elvis manuel y michi der, Clan 537. Uansett er reggaeton tingen for deg sjekk ut dette stedet, 10-15 spenn for inngangen!!

Cristal
Jr. Member
**

View Profile
« Reply #2 on: September 05, 2007, 01:40:29 AM »

Et annet veldig populært sted, og et av de få stedene i havanna som er åpent etter kl. 02 er El Diablo Tuntún, ligger ved casa de la musica Miramar og er åpent til sent.
michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #3 on: September 05, 2007, 07:46:52 AM »

Tun tun er et forferdelig sted, å anbefale dette er bak gåkk. De aller aller fleste utestestedene på fredag og lørdag er stappfulle. Puntilla er faktisk meget poppis fordi man har humor karaoke og dans samt mat.
skal du komme inn bør du komme minst 15 FØR de åpner dørene. Jeg var på macumba nå i mai, men ellers var jeg hverken på chevere eller det andre som du snakket om.
Cristal
Jr. Member
**

View Profile
« Reply #4 on: September 05, 2007, 11:44:17 AM »

Tun tun er et forferdelig sted, å anbefale dette er bak gåkk. De aller aller fleste utestestedene på fredag og lørdag er stappfulle. Puntilla er faktisk meget poppis fordi man har humor karaoke og dans samt mat.
skal du komme inn bør du komme minst 15 FØR de åpner dørene. Jeg var på macumba nå i mai, men ellers var jeg hverken på chevere eller det andre som du snakket om.

Enig i at Tuntun er skikkelig søpplested, men det er populært da det er åpent til sent, mange dårlige elementer vanker der også.

Puntilla er muligens populært for de "oppi åra" og når det er matine, for da er det billig for cubanere.

La macumba ligger i la liza og er derfor fryktelig usentralt, har matine som er populær, men La Cecilia har tatt helt over for macumba når det gjelder lørdagskvelden. Har samme konseptet, med show og underholding fra scene, delvis utendørs, relativt dyrt og stort.
ABC
Full Member

View Profile
« Reply #5 on: September 07, 2007, 02:18:36 PM »

Hvis du liker rap og beslektede sjangere, er det bra greier både på dagen og kvelden på Club Karachi (17 y K i Vedado) og Las Vegas i Infanta i Centro Habana. Forskjellig program for hver dag, faste ukedager med forskjellig opplegg.
michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #6 on: December 14, 2007, 05:24:14 PM »

La cecilia var dritbra på lørdag nå i november 2007. var på bursdagsfesten til "Gente de zona"
Absolutt alle som betydde noe var der, og det var en god stemning.
Ellers er andre etasje på La Maison i miramar også bra. Særlig i helgene. dit går det for tiden bare kubanere og ingen horer.
Ellers vil jeg si at CASA DE MUSICA er ødelagt med lite hyggelig betjening - strikse regler - du blir rundjult når du handler drinker - og fæl stemning - særlig om kveldene.

Jeg vil anbefale andre etasje på La MAISON. rimelig lite luring og hyggelige mennesker.

michel

Leste så mye tull på en av de siste postene om hva som er populære steder om dagen at jeg tenkte måtte rette opp dette.

F.eks. diskoteket på La Puntilla shopping, Miramar er IKKE bra og populært, og har heller ikke vært det på noe tidspunkt siden det åpnet.

Skal man derimot gå der ressurssterke Cubanere går(og dit de ikke så ressurssterke ville gått om de kunne) så anbefaller jeg følgende:

På Torsdager er det Chevere som gjelder, åpner kl. 23 og det er laaang kø.

På Fredager er det Sala Atril på teatro carlos marx, åpner også 23 og laaang kø der også.

Lørdager er det La Cecilia som er definitivt hottest i Havanna.

Adresser? Alle drosjesjåfører vet det, men alle disse stedene ligger i Miramar.

Må legge til at dette er "hippe" steder med Havannas peneste mennesker og kanskje ikke å anbefalle om man er i femtiåra og reiser med kona.

Særlig mange horer for de som leter etter det er det heller ikke, med unntak av la Cecilia på lørdager, sjelden sett flere og så pene "luchadores" på noen nattklubb i verden.

michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #7 on: December 14, 2007, 05:30:38 PM »

her ser dere noen snutter som jeg har filmet nå i november 2007
alle mine venner:=) Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=5NDHc3-losM

http://www.youtube.com/watch?v=R8J9DePy1bE

http://www.youtube.com/watch?v=t52RxtmGtRw

http://www.youtube.com/watch?v=0rAg9BqJQH0

værsågod og kos dere  Wink
michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #8 on: March 02, 2008, 09:30:40 AM »

Hei

Jeg var på cecilia på en lørdagskveld og kan skrive under på at det er et fantastisk natteliv, med byens peneste mennesker. Det anbefales sterkt! Ellers faller Casa de la musica gjennom som et sted med blod horer og knapt verdt et besøk dersom man ikke har med seg en dansepartner!!!!!

Dersom du ønsker å treffe vanlige kubanere så kan man jo reise på La Maison i habana. I andre etasje har de et diskotek som er meget rimelig. Du klarer ikke bruke mer enn 200 kr i løpet av en kveld og da skal du drikke og spise mye!
Cristal
Jr. Member
**

View Profile
« Reply #9 on: March 13, 2008, 12:59:25 AM »

Hei

Jeg var på cecilia på en lørdagskveld og kan skrive under på at det er et fantastisk natteliv, med byens peneste mennesker. Det anbefales sterkt! Ellers faller Casa de la musica gjennom som et sted med blod horer og knapt verdt et besøk dersom man ikke har med seg en dansepartner!!!!!

Dersom du ønsker å treffe vanlige kubanere så kan man jo reise på La Maison i habana. I andre etasje har de et diskotek som er meget rimelig. Du klarer ikke bruke mer enn 200 kr i løpet av en kveld og da skal du drikke og spise mye!

Enig La Cecilia er jævlig bra på Lørdagskveldene, relativt dyrt, men er sammenlignet med Norge er det uansett billig.

Har alltid kommet dit sent, for som nordmann er det jo god tradisjon å vorse godt før man går ut, vet du om man kan reservere bord med f.eks en helflaske, blandevann og en bøtte is, som man kunne på Macumba?

Pages: [1]
  Print  

Jump to: