La cecilia var dritbra på lørdag nå i november 2007. var på bursdagsfesten til "Gente de zona"
Absolutt alle som betydde noe var der, og det var en god stemning.
Ellers er andre etasje på La Maison i miramar også bra. Særlig i helgene. dit går det for tiden bare kubanere og ingen horer.
Ellers vil jeg si at CASA DE MUSICA er ødelagt med lite hyggelig betjening - strikse regler - du blir rundjult når du handler drinker - og fæl stemning - særlig om kveldene.
Jeg vil anbefale andre etasje på La MAISON. rimelig lite luring og hyggelige mennesker.
michel
Leste så mye tull på en av de siste postene om hva som er populære steder om dagen at jeg tenkte måtte rette opp dette.
F.eks. diskoteket på La Puntilla shopping, Miramar er IKKE bra og populært, og har heller ikke vært det på noe tidspunkt siden det åpnet.
Skal man derimot gå der ressurssterke Cubanere går(og dit de ikke så ressurssterke ville gått om de kunne) så anbefaller jeg følgende:
På Torsdager er det Chevere som gjelder, åpner kl. 23 og det er laaang kø.
På Fredager er det Sala Atril på teatro carlos marx, åpner også 23 og laaang kø der også.
Lørdager er det La Cecilia som er definitivt hottest i Havanna.
Adresser? Alle drosjesjåfører vet det, men alle disse stedene ligger i Miramar.
Må legge til at dette er "hippe" steder med Havannas peneste mennesker og kanskje ikke å anbefalle om man er i femtiåra og reiser med kona.
Særlig mange horer for de som leter etter det er det heller ikke, med unntak av la Cecilia på lørdager, sjelden sett flere og så pene "luchadores" på noen nattklubb i verden.