habana.no :: Cuba Forum
May 22, 2012, 11:25:29 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]
  Print  
Author Topic: Relasjoner  (Read 1805 times)
YoSoyYo
Moderator
Full Member

Siempre 26

View Profile
« Reply #10 on: September 15, 2006, 09:59:15 PM »

" Jeg bare le av denne historien og kan ikke skjønne at denne journalisten ikke kunne bruek et ekte eller autentisk bilde.
For da må da finnes tusenvis av bilder av unge jenter med turister som blir stoppet av politet."

Svar: Du må nok sjekke engelsk kunnskapene dine først, det handler ikke om at unge piker blir stanset av politiet, men om politi som ikke gjør det!
Jentene "plager" en turist rett foran øynene på politiet sier journalisten i den reportasjen.
Les en gang til: "The cops obviously didn't care about the working girls — a clear sign of the hypocritically wanton ways of Fidel Castro's Cuba."
Da forstår du kanskje hvofor de faket bildet eller???
Siden du missforsto halve innlegget legger jeg ikke vekt på de andre malplasserte uttalelsene dine.

"Er denne en "fabrikert" video fra en bestukket Miama journalist , mon tro.
Jeg tror ikke...."

Svar: Du må gjerne tro på et video
klipp med kona til en som er arrestert, men bevis er det vel langt ifra?Huh Dette har jeg lest på "news" fra Alpha66, Allianza Cubana, kill kastro, Brothers to rescue og andre slike terror grupperinger. Disse er minst like flinke til å lage "bevis" som Staten Cuba er selv. Propaganda er ikke bevis!!!!! Hvorfor ble doktoren du er så bekymret for arrestert, har du sjekket det?? Det har jeg.

"OHH, glemte nesten Bacardi saken, kom ikke egentlig det merke fra Cuba, og at var Cuba som stjal det merket eller fabrikken, når alt ble nasjonalisert etter revolusjonen i Cuba. ?"

Svar: Bacardi er "fundada en Cuba" jo, men de rømte med halen mellom bena etter å ha plyndret Cuba siden ca 1895. Merket Havana Club er et registrert varemerke i hele verden, men USA godkjenner såklart ikke det heller.

Forstår ikke hvorfor så mange er betatt av at USA kan frigjøre cubanere??
De har jo faktisk aldri klart det noe annet sted i verden med suksess.
Hva angår Guantanamo, der er jo ikke vi særlig bedre i og med at Kværner har bygget cellene som er for små i internasjonal målestokk, de har samtidig ca 60 lokale ansatte som tar seg av vedlikeholdet på basen.

Viva Cuba!
« Last Edit: September 15, 2006, 10:08:44 PM by meidell » Logged
Pages: 1 [2]
  Print  

Jump to: