habana.no :: Cuba Forum
May 22, 2012, 11:03:06 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]
  Print  
Author Topic: Abassaden I Habana Kontra Udi  (Read 2091 times)
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #10 on: December 07, 2006, 02:29:47 AM »

Cheesy  
michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #11 on: December 08, 2006, 08:29:16 AM »

Crismic du er en ærlig og aktiv mann, så jeg blir bare nødt for å svare igjen....

Ok, det er jeg som er kjip og kalle deg stygge tingene, det var ufint, men du er jo flink til å trykke på mine provokative, bli forbanna knapper, så jeg blei litt pissed av innlegget ditt. Du forklarer deg bra da, så vi tar det med ro, sant. Altså, har jeg og dama mi bodd sammen i 6 mnd på Cuba, så jeg tviler sterkt på at hun bare kødde for å si det sånn....
men men man kan ikke generallisere i værden, gud vet allt, vi mennesker kan bare annta og tro ting, gud ga oss alle en fritt valg ikke sant.

Uansett har du en del poeng, jeg ser det.

Til sist mann, huff, va trance 39 sier ikke mye annet en at jeg tenker, my god du har rævva musikk smak  Tongue

hehehe

Vi skrives sikkert igjen homes

hehe

La yuma
Selvsagt vil nesten enhver cubansk jente bo med en utenlandsk kjæreste i et halv år eller mer.

Fett å være sammen med en som bruker mer penger om dagen enn faren tjener i måneden.

I tillegg vil et giftemål sikre henne og hele familen økonomisk, hele familien blir fra seg av begeistring om dattera i huset klarer å kapre en yuma.

Nå er jeg i slutten av tjueårene, men jeg husker da jeg var på din alder, da var det alltid noen ekte nordmenn som trodde dem var utlendinger og snakket som du skriver på forumet her Yuma, selv de "ekte" utlendingene på furuset senter synes dem var patetiske, uten at jeg sier at du er en av dem Yuma, du bare gir meg det inntrykket.

Men kanskje gutta i Boyeros ser på deg som en homie og ikke bare en patetisk hvit gutt fra verdens rikeste land som skulle ønske han var mulatt og fra hood'n.

Hmmm, var jeg slem nå....

Uansett, kan selvfølgelig være jeg tar helt feil mtp. dama di, finnes jo unntak, er bare det at de tilhører sjeldenhetene.
Og det er stor sannsynlighet at han oppfører seg slik, ikke fordi han gjør seg til, men heller fordi han føler det slik...... Og det er jo ikke patetisk i det hele tatt. Ta meg, ser ut som den vikingen, men føler meg jo ikke norsk i det hele tatt.
Jeg ser påmeg selv født med et norsk utseende og inni meg er jeg mer "internasjonal" eller " latino".

Det medfører ofte problemer da folk generellt har tendenser til å sette andre i bås pga av utseende og væremåte. Og når jeg da oppfører meg helt annerledes enn de forventer, skaper det spenninger. Gudene skal vite hvor mange ganger jeg er blitt spurt om jeg er homse:=)  Men jeg tar det lett, fordi mange jenter faller visst for homser, hehehe.... og det er deff. ikke det værste man kan bli kalt for idag.

Bare fordi jeg tør å vrikke på dansegulvet, vise jentene mye oppmerksomhet og smile og ta på folk samt ikke være redd for å gi komplimenter. Ja også kamerater, slik som er blitt normalt for meg etter noen år i latin amerika. Der man til og med gir kyss på kinnet, eller en god klem kamerater i mellom.

Så årsaken til at Yuma er slik han er, er sikkert fordi han føler seg slik, og jeg kan ikke se at det skal være et problem, eller lukter jeg litt misunnelighet her.. hehehe

michi

Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #12 on: December 14, 2006, 10:36:14 AM »

Yuma  Wink

Dette går greit Wink

Du hadde nok en dårlig dag og var forbannet på alle som har noe å gjøre med visumsøknader.
Klart man kan bli litt skuffet når man ikke får den man elsker til Norge.

Og jeg kom med min reaksjon til ditt innlegg.
Vi må kunne kritisere hverandre litt.

Jeg og Michi vært en del uenige noen ganger, og har vel ikke vært "elsket" av Jan og M i alle våre diskusjoner.
Men ser de forsatt som venner og respekter dem.
Jeg har jo til og med en som klager og kritiserer alle mine innlegg. Tongue
Gidder jo ikke å ta meg for nær av kommentarer innepå dette forumet.

Du må gjerne ha din stil, bare ikke bli for "dysleksiv",  i dine innlegg, så det blir altfor vanskelig å skjønne deg.
og det sier en annen "dysleksiv", som nok andre må lese setningene et par ganger før de forstår mening i det han sier , eller gjette hva det ordet jeg glemte å skrive i en setning er.

Og har du vært sammen med dama i 6 måneder, så burde du kjenne henne godt.
 B) 
« Last Edit: July 19, 2007, 09:19:08 PM by YoSoyYo » Logged
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #13 on: December 18, 2006, 01:11:09 AM »

Crismic du er en ærlig og aktiv mann, så jeg blir bare nødt for å svare igjen....

Ok, det er jeg som er kjip og kalle deg stygge tingene, det var ufint, men du er jo flink til å trykke på mine provokative, bli forbanna knapper, så jeg blei litt pissed av innlegget ditt. Du forklarer deg bra da, så vi tar det med ro, sant. Altså, har jeg og dama mi bodd sammen i 6 mnd på Cuba, så jeg tviler sterkt på at hun bare kødde for å si det sånn....
men men man kan ikke generallisere i værden, gud vet allt, vi mennesker kan bare annta og tro ting, gud ga oss alle en fritt valg ikke sant.

Uansett har du en del poeng, jeg ser det.

Til sist mann, huff, va trance 39 sier ikke mye annet en at jeg tenker, my god du har rævva musikk smak  Tongue

hehehe

Vi skrives sikkert igjen homes

hehe

La yuma
Selvsagt vil nesten enhver cubansk jente bo med en utenlandsk kjæreste i et halv år eller mer.

Fett å være sammen med en som bruker mer penger om dagen enn faren tjener i måneden.

I tillegg vil et giftemål sikre henne og hele familen økonomisk, hele familien blir fra seg av begeistring om dattera i huset klarer å kapre en yuma.

Nå er jeg i slutten av tjueårene, men jeg husker da jeg var på din alder, da var det alltid noen ekte nordmenn som trodde dem var utlendinger og snakket som du skriver på forumet her Yuma, selv de "ekte" utlendingene på furuset senter synes dem var patetiske, uten at jeg sier at du er en av dem Yuma, du bare gir meg det inntrykket.

Men kanskje gutta i Boyeros ser på deg som en homie og ikke bare en patetisk hvit gutt fra verdens rikeste land som skulle ønske han var mulatt og fra hood'n.

Hmmm, var jeg slem nå....

Uansett, kan selvfølgelig være jeg tar helt feil mtp. dama di, finnes jo unntak, er bare det at de tilhører sjeldenhetene.
Og det er stor sannsynlighet at han oppfører seg slik, ikke fordi han gjør seg til, men heller fordi han føler det slik...... Og det er jo ikke patetisk i det hele tatt. Ta meg, ser ut som den vikingen, men føler meg jo ikke norsk i det hele tatt.
Jeg ser påmeg selv født med et norsk utseende og inni meg er jeg mer "internasjonal" eller " latino".

Det medfører ofte problemer da folk generellt har tendenser til å sette andre i bås pga av utseende og væremåte. Og når jeg da oppfører meg helt annerledes enn de forventer, skaper det spenninger. Gudene skal vite hvor mange ganger jeg er blitt spurt om jeg er homse:=)  Men jeg tar det lett, fordi mange jenter faller visst for homser, hehehe.... og det er deff. ikke det værste man kan bli kalt for idag.

Bare fordi jeg tør å vrikke på dansegulvet, vise jentene mye oppmerksomhet og smile og ta på folk samt ikke være redd for å gi komplimenter. Ja også kamerater, slik som er blitt normalt for meg etter noen år i latin amerika. Der man til og med gir kyss på kinnet, eller en god klem kamerater i mellom.

Så årsaken til at Yuma er slik han er, er sikkert fordi han føler seg slik, og jeg kan ikke se at det skal være et problem, eller lukter jeg litt misunnelighet her.. hehehe

michi
Hei der.

Yess ferdig med mine eksamner for denne gang, og nå venter noen deilige ferie dager med svinekjøtt og riskrem  Cheesy

Nei jeg kan avkrefte myten om at jeg eller mine "schvartinger" henger på senteret og er patetiske. De er Entrepenører og hard working folk, sånn som jeg. Jeg er ikke fra furuset, langt derifra.

Ja jeg vet ikke jeg, men dere for alle beste selv hvorvidt dere synes det er riktig å foretrekke "utenlandske" venner fremfor norske, dog jeg så klart har norske venner selv. Samme det. Du/dere er sånn som dere er og jeg er meg sånn er det.

Jeg er hyggelig fyr og vi eller dere skal huske aldri å fordømme andre personer man ikke har grunnlag eller livserfaring for å dømme eller fordømme, dette kan du mr Christal ta til deg. Jeg er også på din alder, så jeg må ha gitt deg feil inntrykk om du trodde jeg var 13 år gammel, hva vet vel jeg.

Så klart har ingen garanti om jenter i Cuba, men ikke hele cuba er golddiggers. Finnes plenty med norske jenter som er ikke annet enn golddiggers også om du ikke har erfart dette selv christal.

Michi, liker holdningen din, du går ikke rundt og fordømmer folk, det setter jeg stor pris på, sånne folk skulle mann hatt mer av

Wink

Folk kan jo misunne hverandre for mye rart, jeg annbefaler alle å lese de ti bud og prøve så godt de kan. Husk ingen er perfekt.......

Forresten gøy og se at forumet ikke er ddt og at folk reagerer som f... på enkelte ting, sunnhets tegn!

Takk for nå
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #14 on: December 26, 2006, 03:17:10 AM »

Yuma  Wink

Dette går greit Wink

Du hadde nok en dårlig dag og var forbannet på alle som har noe å gjøre med visumsøknader.
Klart man kan bli litt skuffet når man ikke får den man elsker til Norge.

Og jeg kom med min reaksjon til ditt innlegg.
Vi må kunne kritisere hverandre litt.

Jeg og Michi vært en del uenige noen ganger, og har vel ikke vært "elsket" av Jan og M i alle våre diskusjoner.
Men ser de forsatt som venner og respekter dem.
Jeg har jo til og med en som klager og kritiserer alle mine innlegg. Tongue
Gidder jo ikke å ta meg for nær av kommentarer innepå dette forumet.

Du må gjerne ha din stil, bare ikke bli for "dysleksiv",  i dine innlegg, så det blir altfor vanskelig å skjønne deg.
og det sier en annen "dysleksiv", som nok andre må lese setningene et par ganger før de forstår mening i det han sier , eller gjette hva det ordet jeg glemte å skrive i en setning er.

Og har du vært sammen med dama i 6 måneder, så burde du kjenne henne godt.
 B)
Hei Chrismic

I dag har jeg og jenta mi sendt sms for 20 dollar, så humøret er på topp og jula er endelig sånn omterent i mål. Tenkte du fortjener svar og d er sandt det du sier, vi kan ikke være enig i alt, og ja 6 mnd, kjenner jo henne forhåpentligvis da sant.

Vi er ikke enige alltid, faktisk kanskje svært skjelden, men ja d var sandt humøret var helt borte, blir jo deppa og irritert fordi disse søknadene er det en del praktisk ting som tar tid og energi,

Uansett siden du virker som en i bunn og grunn grei mann, tenkte jeg nå i all julas hgøytidelighet og sette en strek over alt og jeg beklager skrivinga mi, burde skjerpe meg ja......(alldri) hehe

God jul, og godt nyttår!

Vaya con dios

one
« Last Edit: July 11, 2007, 08:41:33 PM by YoSoyYo » Logged
Pages: 1 [2]
  Print  

Jump to: