Nå kjøper man enveis fra Havanna til Oslo og det er 100% sikkert at dette er billigere enn fra Norge.
Kona jobber i reisebyrå om dagen, så dette vet jeg stemmer.
De som ikke vil spare penger, må gjerne handle fra Norge;-)
Meidell
PS. Kunne kanskje spart meg for den siste, men klarte ikke la vær....
Det har vært en del poster før, både her og på A.C om å kjøpe enveis billetter fra Cuba til Norge.
Har selv kontaktet reisebyråer i Cuba om dette.
Og før så var en t/r fra Havanna til Oslo, en god del dyrere enn motsatt, Oslo-Havanna.
Og enveis billetter var en del dyrere fra Cuba.
Men hvis de prisene Jan har fått oppført er normal priser, så blir det selvfølgelig billigere å kjøpe billetten i Cuba.
Selv om jeg synes den er litt for lav, til at jeg er overbevist om at det er en vanlig billett , heller en kampanje billett.
Nesten 200 dollar billigere enn hva Martin air tok for to år siden, det er skikkelig prisnedgang eller utkonkurering.
Det virker som det nå har skjedd forandringer og at billettene har blitt billigere i Cuba, muligens kan det ha noe med den lave dollarkursen, da den er jo nesten 40% lavere nå enn for et par år siden.
Og det Jan sier om at flybilletter oftest er billigere i andre land enn Norge, stemmer.
Selv om Cuba var et unntak før, med dyrere billetter.
Men for all del, jeg er glad for flybilletten blir billigere, særlig nå det er stor sjanse for at jeg kommer til å kjøpe enveisbilletter fra Cuba til Norge i framtiden.
Men jeg bare synes det var blitt litt for billige.
Meidell
Selger det reisebyrået kona de jobber i ,flyreiser til Cuba, for da kan vi kjøpe av henne i framtiden.
Vet henne hva enveis billetter fra Oslo til Havanna, koster i Norge ?
Hehe, det må ikke bli altfor mye kardemommeby på dette forumet, synes det er moro med litt morsomme tilbakemeldinger, gjerne litt sleivete kommentarer, men alt til sin tid og sted.
Da blir vi litt mindre selvhøytidlige, og vi må da få lov til å være litt "høyrøstet" i våre diskusjoner og være litt fleipete.
Men "insults" som å kalle hverandre idioter eller andre personlige kommentarer bør ikke godtas.
Konklusjon: Chrismic har forstått av flybilletter har blitt billiger i Cuba og vil kjøpe enveisbilletter fra Cuba i framtiden , ikke fra Norge, siden han ikke er helt idiot :lol: