Jeg var på den reiselivsmessen ifjor.
Må si at jeg ikke ble altfor imponert av Cuba standen ifjor, fikk noen brosyrer der, representanten fra Oliven reiser var der.
Og folk fra ambassaden var der.( de kunne bare litt norsk)
min kone og hennes cubanske vennine snakket litt med dem.
Gidder ikke å reise dit i år, også fordi jeg ikke får gratisbilletter fra aftenposten i år
Hvis du bare reiser til den messen for å gå på den cubanske standen, så er det nesten bortkastet tid.
Får ikke så mye informasjon ut fra den standen.
Informasjon du kan få ved kontakte reiseselskapene direkte og få brosyrer, informasjon som du får på internett.
Skal du reise til Cuba, så gjelder to regler, kjøp enten Lonely planet eller Moon handboken om Cuba.
Og les og spør etter informasjon på dette forumet.
NB. Hvis jeg hilser fra "fotografo", får jeg en ekstra "prum" cubansk konfekt da

.
Må fortelle om sist gang jeg traff en person som var personlig venn med de som jobbet på den cubanske ambassaden i Oslo.
Det var på julaften hos noen latin amerikanske venner av oss.
Der satt det en person fra Bolivia, som jobbet i en byråkrat stilling som hadde noe med utdanning å gjøre, han viste fram visitkortet han hadde fått fra den cubanske ambassaden.
Den viktige "drittsekken" sa senere på kvelden til meg, og heldigvis satt min kone sammen med noen andre personer, så hun hørte ikke hva han sa.
Da klarte denne kommunist drittsekken å påstå at alle Cubanske jenter som var i Norge, var tidligger og forsatt horer fra Cuba.
Hadde ikke vært for at vi var borte hos venner og at det var julaften og særlig det at min kone koste seg veldig, så hadde jeg enten tømt ølglasset mitt i hode på han, slått han ned eller bare gått derifra.
Sikkert gått etter å banket han opp eller tømt ølglasset i hode på han.
For en drittsekk.
Angrer i dag at jeg ikke ringte til sjefen hans og fortalte om hva slags meninger denne drittsekken hadde.
Har heldigvis for både han og meg, ikke møt han senere i livet