Jeg synes det er finfint å advare om sånne ting.
Det er ikke mange av dem Chrismic har rettet beskyldninger mot aom har hatt anledning til å forsvare seg heller. Hvis alle Chrismic har beskyldt for et eller annet skulle logge seg inn her og forsvare seg, så hadde serveren tatt kvelden.
Sorry, Chrismic. Jeg er ikke så ofte innom, så det blir mange innlegg på en gang. Noen av dem er litt krasse mot deg, men det tåler du. Det hender jo vi er enige også.
Here we go again. :blink:
Du skriver noe morsomt om at jeg beskylder alle personer inne på dette forumet for et eller annet.
Selv lurer jeg på om det finnes innlegg jeg har skrevet som du ikke har kommet med dårlige kommentarer til.
Hva jeg enn har skrevet før som har såret deg eller gjordt deg veldig opprørt, så er det nå på tide å glemme det, og se mere på saken, enn på personen som skriver om saken.
Jeg står fast med mine meninger i denne saken, på bakgrunn av det jeg skrev om det, de som skriver regelmessig på Thornetree Cuba mener og sier.
Hvor det har kommet kritikk mot noen Casa Particular , som i ettertid har vist seg å uriktige og begrunnet på dårlig eller uriktig informasjon og i noen tilfelder skrevet fordi den som bodde i CP kom i konflikt med eieren , fordi han ikke fikk inn en ung jente inn på rommet eller en ny jente neste natt.
Da har de brukt internett for å uriktig ta igjen eller svartmale CP eieren.
Jeg tror ikke smokerider ville svartmale den CP han skriver om, særlig siden den ligger på et så øde sted og det er så få medlemmer her.
Men jeg sjekket Thrornethree Cuba, noen uker etter deres svar og fant ingen innlegg fra dem i det forumet , som de sa de skulle skrive i det forumet om denne saken.
Og at vi da kunne muligens få fram sannheten om denne CP og muligens få gjordt noe med de falske ryktene som skadet den ene CP.
For flere av de som skriver innepå Thornetree Cuba, har egne websider hvor de anbefaler og ordner CP for turister og de har mye kontakt med CP eierne.