hei,,du glemte den aller viktigste informasjonen om denne casaen,hva koster den pr.døgn???

å har du bilder av huset?
mvh
froddy
Jeg har et enda bedre forslag til utleie av privat leilighet.
Som er mye mer sentralt enn den over... Siden du da må kjøre ganske langt for å komme til sentral habana!
Midt i vedado 4 m gå avstand til malecon 7 min gåavstand til habana libre. Altså du bor som plommen i egget i et rolig og stille strøk, men likevel meget sentralt.
Det som er bra her, er at du bor i EGEN LEILIGHET. Dvs at du ikke deler denne med andre kubanere. Leiligheten har 2 soverom, et bad, kjøkken, stue og balkong.
Du kan trygt parkere bilen på utsiden da "barrioen" har egne vakter hver natt som passer på.
Du kan også spise både frokost og middag i etasjen over. Jeg har kjent familien i 11 år og kan trygt anbefale disse. Husk å bestille tidlig da det ofte er utleid!!!
Jeg kan også anbefale dykking på cuba. OG har en god venn som driver med dette. OG han er en kjernekar og snakker godt engelsk. Han bor rett ovenfor utleieleiligheten
Kostnaden for å leie leiligheten er ca 50-70 euro døgnet alt ettersom pruting og sesong. Er man 2 så blir det jo rimelig!
Hvis dette er interessant så kan du kontakte undertegnede på
michel@salsaigrenland.no