habana.no :: Cuba Forum
May 22, 2012, 10:30:25 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Billig Reise Tur/retur Til Cuba?  (Read 1458 times)
arirab
Newbie
*

View Profile
« on: February 08, 2005, 12:50:52 AM »

Hei godtfolk!

Vil benytte anledningen til å takke så mye for all info på forumet,takk takk. Crismic får mye kritikk for å skrive mye, men vi trenger jo ikke lese alt! Jeg er ny her, og lærer mye, også av han sine meldinger. Smiley

Har sjekket en del internettsider angående tur til Cuba, ble for sein til kampanjen til Air France nemlig. Den laveste prisen jeg nå er kommet opp med, er fra Eastern Travel & Tour A/S.  http://www.eastern.no/index.php?i=1
Men er ikke sikker på om prisen 5953 er ink. mva. Det er også ikke mulig med ut/inn reise i perioden 16.03-05.04, dvs. at turen min kansje vil bli litt lengre en sjefen min vil like(grunn nok til å reise foresten).

Håper noen av dere har noen erfaringer med eastern.no  ?

Har snakket om å besøke Cuba i flere år nå, og det er mangt et reiseprogram på tv som har fått meg på den tanken. Blir gøy å se om jeg endelig klarer å ta afære.

Mange reiser kansje pga. søte jenter, og ønske om å finne en kjæreste, selv er det den gamle amcar bilutstillingen som finnes der, som har fått meg giret. Fattet nå i allefall intressen pga. bilparken, men har blitt mere og mere fasinert av landet.
Må virkelig prøve å ta turen nå, stoler ikke helt på hvordan det blir om Fidel`n går av med døden. Mannen er jo godt voksen må en si, snubler å detter som han gjør.

takk igjen for masser av god info!!! Smiley

arirab
« Last Edit: February 08, 2005, 12:53:45 AM by arirab » Logged
Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #1 on: February 11, 2005, 11:27:58 AM »

Jaså
Får jeg mye kritikk ?
Det må ha gått meg forbi.