habana.no :: Cuba Forum
May 22, 2012, 10:29:37 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bare Dyre Flybilletter  (Read 999 times)
Cristal
Jr. Member
**

View Profile
« on: January 30, 2007, 12:02:23 AM »

Tenkte å reise en siste gang til Cuba før alt forandrer seg(forhåpentlig til det bedre).

Sjekket Condor som jeg har hatt suksess med tidligere, men ser til min store irritasjon at de ikke flyr til Havanna om sommeren, kun til Holguin og varadero, men det er dyrt.

Da gjenstår de vanlige rutene, air france og martinair, billigste av de i Juli er air france som skal ha 8400 kr, er det rart Cuba har synkende besøkstall med de prisene!? De har jo nærmest monopol og tar hvilken pris de vil.

Noen som har funnet ut en ny rute som kanskje ikke er like dyrt?
Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #1 on: February 01, 2007, 01:44:17 PM »

Har du sjekket med travelink ?
I dag flyr Condor til Cuba, men da må du overnatte en natt i Frankfurt på vei ut.
Rart de ikke flyr til Havanna på sommeren ?

Har du sjekket Virgin Atlantic ?
Da må du skifte flyplass begge veier og overnatte på vei ut i London.

Juli er høysesong da er alt dyrere.
Det er få flyselskap som flyr til Cuba fra Europa og de har lite konkurranse på flyvninger til Cuba og får da nesten monopol og kan sette sine egne priser.
Tror også at Cubanske Luftfartsmyndigheter tar høye avgifter for sine tjenester.

Desverre så vet jeg ikke om andre billigere alternativer, enn å få kjøpt charterfly billetter til Cuba.
Hvis de billetene er mulig å få kjøpt i Norge.
Og at du da må ha egne flybilletter til den flyplassen som Charterflyet går fra.
Og at du mister flybilletter, hvis det ene flyet er forsinket og du ikke rekker neste fly. da må du reise i meget god tid i forveien for å gardere deg mot forsinkelser..

LTU fra Berlin
Jet air fra Brussel.
Span air og Iberia fra Spania.
Er blandt de selskapene som selger billigere reiser til Cuba fra flyplasser i Europa.

Tilslutt: Prøv å reis utenom Juli måned og sommeren da alt er dyrt ,Cubanerne har ferie og det meget vartmt i Cuba.
michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #2 on: March 07, 2007, 12:56:05 PM »

Tenkte å reise en siste gang til Cuba før alt forandrer seg(forhåpentlig til det bedre).

Sjekket Condor som jeg har hatt suksess med tidligere, men ser til min store irritasjon at de ikke flyr til Havanna om sommeren, kun til Holguin og varadero, men det er dyrt.

Da gjenstår de vanlige rutene, air france og martinair, billigste av de i Juli er air france som skal ha 8400 kr, er det rart Cuba har synkende besøkstall med de prisene!? De har jo nærmest monopol og tar hvilken pris de vil.

Noen som har funnet ut en ny rute som kanskje ikke er like dyrt?
Vel du kan reise nå 15 mars med apollo og kun betale 3900  
Pages: [1]
  Print  

Jump to: