habana.no :: Cuba Forum
May 22, 2012, 10:26:52 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ã… Ta Med Dvd Over...!?  (Read 546 times)
dragonfly
Newbie
*

View Profile
« on: April 24, 2006, 03:48:26 PM »

Da ble det tatt med 3 sykkler og tilsammens bagage pÃ¥ 43 kg. Det ble masse styr pÃ¥ Gardermoen. og etter mye om og menn + vet du ikke hvem jeg er  Cheesy  sÃ¥ Ã¥nærSæ. Men at 1 person greide Ã¥ fÃ¥ med seg over 40 kg uten noe ekstra-gebyr synes jeg er litt for kuult. Det mÃ¥ jeg si var Ã¥ ta en Spansk-1  Cheesy  Cheesy  Dritbra!

Takk til KLM og Hun blonde i skranken...

Har noen tatt med seg DvD spiller over??

Hvis ja, vil gjerne høre om det.

Dragon
« Last Edit: April 24, 2006, 03:50:57 PM by dragonfly » Logged
Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #1 on: April 25, 2006, 06:33:52 PM »

Da ble det tatt med 3 sykkler og tilsammens bagage pÃ¥ 43 kg. Det ble masse styr pÃ¥ Gardermoen. og etter mye om og menn + vet du ikke hvem jeg er  Cheesy  sÃ¥ Ã¥nærSæ. Men at 1 person greide Ã¥ fÃ¥ med seg over 40 kg uten noe ekstra-gebyr synes jeg er litt for kuult. Det mÃ¥ jeg si var Ã¥ ta en Spansk-1  Cheesy  Cheesy  Dritbra!

Takk til KLM og Hun blonde i skranken...

Har noen tatt med seg DvD spiller over??

Hvis ja, vil gjerne høre om det.

Dragon
Har hørt sånne solskinnshistorier før, særlig fra Jan og Meidell Tongue

Kona måtte betale 1200 kroner for 5 kilo overvekt,(hadde egentlig 10 kilo, men måtte betale for 5 kilo) sist gang hun reiste. (Condor).

Jeg for vel satse på Virgin Atlantic i framtiden, som tillater 64 kilo.

Det er forbudt å ta med seg VHS eller DVD spillere til Cuba, eneste unntaket er personlige Laptop med dvd spillere.
Playstation 2 og andre spillemaskiner med muligheter til å spille av DVD, er også forbudt.

Blir de oppdaget i tollen, blir de oppbevart av tollen til du reiser hjem.

Hvis du skal prøve å smugle inn en vanlig DVD, så hjem den i kofferten .
Hvis den ligger bak en bærbar datamaskin, kan det bli vansklig å skille den ut med X-ray maskinen på flyplassen.

Ellers sÃ¥ finnes det idag , pÃ¥ nettbutikker , smÃ¥ amerikanske DVD spillere (NTSC), som ligner pÃ¥  bærbare Diskman spillere. Og Diskman er tillatt til Ã¥ ta med seg inn i Cuba :ph34r:
Skrap vekk all tekst på maskinen, som sier det er en DVD spiller.

Pages: [1]
  Print  

Jump to: