habana.no :: Cuba Forum
May 21, 2012, 03:09:20 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Nytt Medlem  (Read 783 times)
frankiboy
Newbie
*

View Profile
« on: December 09, 2005, 02:32:36 PM »

Heisann, fant denne siden på nettet i går og har sittet og lest masse gamle innlegg - mye interressant.  Hvet ikke helt hvorfor jeg er så opptatt av cuba - men sitter med en tanke om å reise litt rundt der nede med egen bil - hvor lett/vanskelig er det?  Har vært der kun en gang før, bodde i havanna en uke - måtte le da jeg så chrismic skrev om at du først spanderer noen drinker og så blir innvetert med hjem med deretter følgene spanderinger av mer drikke og mat, Selvfølgelig skjedde det meg, men morsomt var det.  Jeg reiser stort sett alene rundt om kring i verden og har aldrig vært redd for og gå rundt i litt tvisomme strøk, men jeg går alltid bestemt, ganske fort og aldrig med mye penger eller annet stash.  Da jeg er ganske så fiskeinterressert har jeg også av den grunn lyst på og sjekke ut cuba på det området - noen her som har prøvd?.  Men - etter de siste innlegg jeg leste har vist mye forandret seg de siste årene ( var der i 2000) - har det blitt vanskeligere for turister og ferdes der? jeg hvet de kan være sleipe der men det opplever jeg mange andre plasser også. Var for noen måneder siden i Natal i Brasil - kjørte en stor rundtur på ca 100 mil, men den plassen skal jeg ikke tilbake til - og i fjor kjørte jeg rundt hele Dominikanske og det var heller ikke det helt store ( i vert fall ikke for en fiskeinnterressert). Jeg har faktisk begynt og tvile litt på cuba etter flere innlegg her - med mere vannskeligheter for turister, kanskje jeg burde vente! kommer til og følge med på denne linken .  Frankiboy.  
YoSoyYo
Moderator
Full Member

Siempre 26

View Profile
« Reply #1 on: December 11, 2005, 12:29:32 AM »

Velkommen Frankiboy!
Ikke la det som står her få deg til å ikke reise til Cuba;-)
Sjekk selv.
Alle vi som "vet alt" om Cuba har like mange forskjellige meninger og opplevelser fra samme sted, så det er vel ingen fasit.
Å reise rundt med bil på Cuba er helt cool, foruten at det er dyrt da.
Kjenner til to trøndere som reiser 2 ganger i året til Cuba kun for fiske, det er sikkert fett.
Uansett er du hjertelig velkommen hit til Habana.no

Meidell
Pages: [1]
  Print  

Jump to: