habana.no :: Cuba Forum
May 21, 2012, 02:39:11 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Telefonkort Til Cuba  (Read 1235 times)
Bucanero
Newbie
*

View Profile
« on: May 31, 2006, 11:21:57 PM »

Er det noen som vet om et stabilt telekort til cuba  for tiden?
Har prøvd en del kort og absolutt alle er totalt ubrukelige, inkludert lebara latina.
Samtlige stjeler tellerskritt, har elendig og forsinket talekvalitet og man får ikke de minuttene det opplyses om ved start av samtale. Anbefaler ingen å prøve seg på disse kortene dersom du ikke har prøvd det og vet det fungerer. Ihvertfall ikke til Cuba

Det mest stabile av det billige jeg har prøvd er skype, men lydkvaliteten kan av og til være litt dårlig.

Det beste jeg har prøvd er fra vanlig mobil og det er klart det beste, men uhyggelig dyrt(Netcom)

so anyone, better ideas Huh  
inmyeyes
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: December 02, 2006, 09:10:16 PM »

er det noen som vet om bra kort for å ringe til cuba?

er det 0053+det vanlige telefonnummeret? da kommer jeg direkte til den hustelefonen jeg skal, kommer ikke innom noe sentral for eksempel?

cabronsito
Newbie
*

View Profile
« Reply #2 on: December 13, 2006, 07:06:36 AM »

Hvorfor spør du om dette med en sentral? Har du opplevd at du ikke kommer der du skal?

Det hender ofte at du kommer til en "sentral", det er ikke det.
Det er en måte å svindle på, les om det på Green Screen eller Cuba Amor.

Om du ikke kommer rett til huset du skal til så legg på. Ofte sier de bare "odigo" og når du spør etter den du skal snakke med så sier de"esperate un momentico"
og så går minuttene. Har selv opplevd det mange ganger, prøvde å klage til telenor men de bare lo av det, sa det ikke var noen som drev på med slikt.

Er enig at det høres helt vilt ut men en av de som svarte meg en gang innrømmet at hennes jobb var å ta telefonen og svare slik, så skulle hun bare vente til den som ringte la på, så tok hun bare neste!

Helt utrolig og bare i Cuba!!
« Last Edit: December 13, 2006, 07:07:17 AM by cabronsito » Logged
inmyeyes
Newbie
*

View Profile
« Reply #3 on: December 13, 2006, 11:07:15 AM »

hehe, ok. ja, de gangene jeg har prøvd har aldri funka. det veksler mellom opptatt, beskjed om at nummeret ikker er i bruk, eller en dame ja som sier un momentico etc.

vi har forsåvidt blitt enige om å gi opp telefoneringen og holde oss til email:)  
Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #4 on: December 14, 2006, 07:03:13 AM »

Kona er lei av alle ubrukelige telefonkort og andre smarte og billige teleløsninger.
Så nå ringer hun fra vanlig telefon og får normal og god linje + at hun kommer fram med nesten engang.

Selvfølgelig litt dyrere, og blir vel nesten 12 kroner minuttet , 25% billigere enn kjempedyre telenor.
Om jeg får kranglet meg ut av Next gentel elendige bredbåndstelefon og internett, så skal jeg undersøke Tele 2 telefon eller bredbåndstelefon, siden de ligger på rundt 8 kroner til Cuba, samme linjesystemet som Telenor, bare halv pris.
Hadde sånn tilleggsabonnemang hos dem før , når vi hadde telenor ISDN.

Lebra Latina er det kortet som har fungert best for oss.

Og så har vi skrevet en del om telefoni til Cuba på den andre tråden "IP telefon til Cuba"

Wink  
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #5 on: April 26, 2007, 11:20:38 PM »

Ikke at det har noe med telekort eller ip telefoni å gjøre men....
http://www.onecall.no/index.php?content=pr...&product=mobile

Koster d 11,27 kr pr minutt å ringe cuba med din mobil. Norges billigste?
Pages: [1]
  Print  

Jump to: