habana.no :: Cuba Forum
May 21, 2012, 02:35:15 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1] 2
  Print  
Author Topic: Tatovering På Cuba  (Read 2183 times)
ovelifante
Newbie
*

View Profile
« on: June 28, 2007, 01:38:48 PM »

Dette var jeg skeptisk til først. Men to av kompisene mine tok tatoveringer og de var fornøyde med hygienen og fyren de fikk den av, dermed var det bare å kjøre på  Wink

Her er alle tre, min er den til høyre.
De to til venstre tok ca. en time mens min var så stor og detaljert at den tok 3,5 timer. Han jobbet hurtig også og det ble veldig sårt mot slutten. Kostet forholdsvis 8, 8 og 20 CUC. Min tattis er nå færdiggrodd og jeg er svært fornøyd med den. På bildet er den 1 dag gammel og dere kan se hvor sår huden er, det er mye rødskjær.

De gir deg navn på antibiotika-salve, men den må du skaffe selv. De er reseptbelagte så du må lure den til deg ved f.eks. å betale i CUC. Presterte å kjøpe en på gata for 1 CUC. Noe tvilsom affære Tongue men den var forsegla og tuben var riktig.

Hvis ønskelig har jeg nr. til fyren vi fikk den av. Vet om en annen også som er veldig flink og nøye på kvaliteten til fargene; han tattoverte forsåvidt venninna mi.

Flere som har erfaringer av tatoveringer fra Cuba?  
michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #1 on: July 09, 2007, 02:00:02 PM »

tatovering er jo bare så harrrrrrrrrrrrrrrrry
ABC
Full Member

View Profile
« Reply #2 on: July 09, 2007, 02:36:54 PM »

Harry er bra.
cubafant
Newbie
*

View Profile
« Reply #3 on: July 09, 2007, 05:40:03 PM »

Men tatovering på Cuba er en risikosport.  (og noen steder i Norge).  Hygiene er fremmedord og autoklavering enda sjeldnere.  (har leverert utsyr til norske tatovører)
ABC
Full Member

View Profile
« Reply #4 on: July 10, 2007, 12:09:05 PM »

Ja, jeg ville ikke ha gjort det på Cuba. Ihvertfall ikke de stedene jeg har sett. Og generelt er jo infeksjonsfaren større pga klimaet. Men det ser jo ut som det gikk bra denne gangen, så da er vel alt vel.
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #5 on: August 13, 2007, 12:20:47 AM »

Kom hjem nå nettopp fra familien min på cuba, Jeg tatoerte meg i calle o hos en bekjent. Han steriliserte utstyr og var bra kunstener. Tuba du kjøpte ovelifante, den kjøpte jeg på apoteket til 2 fula, Uansett var vi alle fornøyd med reultatene våre inntil jeg glemte meg og bada i klor vann 3 dager senere (gracioso)!!!!!!!

D går nok bra,

hygenen er nok ikke slik vi poteter ønsker den, men bare tenk dere hvordan cubaner vasker opp oppvasken, jeg lever fremdeles, så dette var tilfredstillende. Uansett så r d bare å se litt ann hvordan mannen forberder seg, før du går til "galgen"

Michi, tatoos r ikke harry, det r kunst. Akkurat som å si at klassisk musikk er mere kunst en eks jazz! (hehe)
ABC
Full Member

View Profile
« Reply #6 on: August 15, 2007, 02:31:38 PM »

Yuma, slenger du opp bilde?
radio_havana
Newbie
*

View Profile
« Reply #7 on: September 11, 2007, 05:22:47 PM »

Soo, noen som veit om noen tatovører i Havana hvor det er "trygt" å tatovere seg?
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #8 on: September 18, 2007, 10:40:06 AM »

Ja, skal du ha nummeret til Julio???; han har studio og bor i Calle O-Habana, Han er flink, men en mutherfucker på pris, Utstyret hans blir desinfisert mens du ser på.
radio_havana
Newbie
*

View Profile
« Reply #9 on: September 19, 2007, 12:15:20 AM »

Ja takk! Smiley
Pages: [1] 2
  Print  

Jump to: