Jeg vil ikke anbefale deg å reise til cienfuegos for å lære spansk. Jeg var der nettopp og snakket med flere av deltagerne og de syns cienfuegos er kjedelig og komplisert for utlendinger. søk deg heller til habana.
Da kom jeg sannelig med en post til!
Jeg har lyst til å dra på språkreise til Cienfuegos i Cuba, men etter mye leting
på nettet finner jeg bare én nettside som har dette tilbudet. Og det koster
30 000 kroner for to uker, er ikke det litt vel mye? Noen her som kan hjelpe
meg å finne et nybegynner kurs i Spansk i Cienfuegos eller i en lignende by?
Tror du har et poeng der, michi..
Muligens Gateway colleges har skjønt det også, siden de nå flytter all sin kurs virksomhet til Havanna fra høsten av,og til og med utvider sitt kurs tilbud..
Hotel Kohly i Miramar blir det nye kursstedet i Havanna og der skal vist studentene også bo i den første måneden .
Dette er jo litt i utkanten av Havanna, ikke så alt for spennende strøk, og kan vel nesten sammenlignes med Oslos finere og dyrere strøk, men det er vel ikke mere enn 10 minutter med en billig taxi inn til Havannas mere sentrale strøk, hvor det er større valgmuligheter i shopping og underholdning og andre severdigheter.

PS. Er vel litt trøtt i dag + litt dårlig hukommelse, siden jeg nå ser at jeg skrev om denne forflytningen til Gateway, allerede i min første post