habana.no :: Cuba Forum
May 21, 2012, 02:28:16 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]
  Print  
Author Topic: ny i gamet  (Read 3179 times)
michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #10 on: July 13, 2007, 05:35:33 PM »

lett å si det... Å bruke prevensjon... Man vil jo helst stole på partneren og hvis hun bruker p piller bør man jo stole... Men dog... slik blir man lurt. og man vet jo godt at å spise sjokisss med papir på er ikke særlig godt...

Nå tar jeg selvfølgelig forbehold for kjønnslige sykdommer, som forøvrig florerer på cuba i disse dager.
YoSoyYo
Moderator
Full Member

Siempre 26

View Profile
« Reply #11 on: July 13, 2007, 05:43:47 PM »

lett å si det... Å bruke prevensjon... Man vil jo helst stole på partneren og hvis hun bruker p piller bør man jo stole... Men dog... slik blir man lurt. og man vet jo godt at å spise sjokisss med papir på er ikke særlig godt...

Nå tar jeg selvfølgelig forbehold for kjønnslige sykdommer, som forøvrig florerer på cuba i disse dager.
Vel....å stole på en du regner med å "dukke opp" med ungen din er vel litt selvmotsigende i første omgang eller?
Du pusser vel tenna etter å ha spist sjokolade? hehe
cubaya
Newbie
*

View Profile
« Reply #12 on: August 11, 2008, 07:17:38 PM »

har ikke vært her inne på lange tider, grunnet mye frustrasjon, ståk og triste dager!! Er over det verste nå, men det vil jo alltid være en del av meg likevel.  Vil bare fortelle at forholdet ikke var mulig å satse på, da det dukket opp store alvorlige løgner og utilgivelige svik!! her er mange parter involvert, utrolig hva vi kan havne oppi!!!  Sad  Jeg angrer ikke at jeg prøvde, men håper jeg aldri vil gjøre noe sånt igjen!  Jeg giftet meg heldigvis ikke først, for så å oppdage hans løgner!  Noe min venn sørgelig nok gjorde.   
Vi har opplevd hvor langt tilsynelatende hyggelige mennesker kan gå for å oppnå en noe bedre levestandard!! Men det triste er at SÅ mange familiemedlemmer blir involvert, uten kanskje å ane følgene det kan få.  De vil virkelig gjøre mye, om ikke alt for å oppnå sine drømmer!!!  Sad Virkelig trist!
Så, jeg må som mange andre, uheldigvis, advare alle som treffer en deilig, snill, omtenksom, glad cubaner: pass på deg selv, og ta ALLE forhåndsregler! Snakk med så mange du kan! Undersøk alt du kan tenke deg å undersøke! Har du tvil, er det sannsynligvis noe i det!!
Lykke til til de som er igang med kommende ekteskap  Cool
cubafant
Newbie
*

View Profile
« Reply #13 on: August 12, 2008, 03:08:15 PM »

Hei,

ja det var ikke mye nytt i dine refleksjoner Smiley. Jeg har vært mange ganger på Cuba og flere blir det, men jeg har til gode og møte en Cubaner som ikke lyver for å oppnå en fordel Grin ,eller snakker deg etter munnen, men når du har innsett dette så går det bra, ja det kan bli underholdene Smiley. For meg har det gått sport i og huske løgnene og konfrontere disse, det er helt utrolig hva som blir sagt og gjort Smiley

Man kan gjerne si at dette er min erfaring men alikevel.

Cubafant
Pages: 1 [2]
  Print  

Jump to: