har ikke vært her inne på lange tider, grunnet mye frustrasjon, ståk og triste dager!! Er over det verste nå, men det vil jo alltid være en del av meg likevel. Vil bare fortelle at forholdet ikke var mulig å satse på, da det dukket opp store alvorlige løgner og utilgivelige svik!! her er mange parter involvert, utrolig hva vi kan havne oppi!!!

Jeg angrer ikke at jeg prøvde, men håper jeg aldri vil gjøre noe sånt igjen! Jeg giftet meg heldigvis ikke først, for så å oppdage hans løgner! Noe min venn sørgelig nok gjorde.
Vi har opplevd hvor langt tilsynelatende hyggelige mennesker kan gå for å oppnå en
noe bedre levestandard!! Men det triste er at SÅ mange familiemedlemmer blir involvert, uten kanskje å ane følgene det kan få. De vil virkelig gjøre mye, om ikke alt for å oppnå sine drømmer!!!

Virkelig trist!
Så, jeg må som mange andre, uheldigvis, advare alle som treffer en deilig, snill, omtenksom, glad cubaner: pass på deg selv, og ta ALLE forhåndsregler! Snakk med så mange du kan! Undersøk alt du kan tenke deg å undersøke! Har du tvil, er det sannsynligvis noe i det!!
Lykke til til de som er igang med kommende ekteskap