habana.no :: Cuba Forum
May 21, 2012, 02:26:22 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Morsomt den 8 Mars 2008 i Oslo  (Read 1119 times)
YoSoyYo
Moderator
Full Member

Siempre 26

View Profile
« on: March 11, 2008, 02:20:40 AM »

Hei allesammen, lenge siden sist;-)
Tok meg sammen og feiret 8 Mars sammen med mine Cubanske venner her i Oslo i år. Tok turen til "Cuba Va" og Ambassadens tilstellning.
Var faktisk ganske moro.
Etter taler,mat og litt dans dro flere av oss videre til "Stop Pressen" og fortsatte Salsa dansen inn i de sene natte timer.
Hyggelig aften, takk til dere som møtte opp!!

cubafant
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: March 12, 2008, 04:15:42 PM »

Og hvor fikk du vite om dette? Smiley
Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #2 on: March 14, 2008, 01:09:14 PM »

Hei allesammen, lenge siden sist;-)
Tok meg sammen og feiret 8 Mars sammen med mine Cubanske venner her i Oslo i år. Tok turen til "Cuba Va" og Ambassadens tilstellning.
Var faktisk ganske moro.
Etter taler,mat og litt dans dro flere av oss videre til "Stop Pressen" og fortsatte Salsa dansen inn i de sene natte timer.
Hyggelig aften, takk til dere som møtte opp!!

Lenge siden sist her også. yosoyyo meidell. (lurer på om jeg skal skifte nick jeg også, til "bitter mann" eller "anti egoist" eller "fiende av norsk cubanere") Nok om det. Roll Eyes

Siden jeg er i dritthumør for tiden  Angry

Så tar jeg meg den friheten å komme med litt negative kommentarer til din post.

Denne posten minner meg litt om hvordan vi mobbet en klassekamerat i 10 klasse, en person som tenkte for mye på seg selv og elsket å skryte.
Så for å sette han på plass, fikk han nesten aldri greie på helgefestene våre + de festene vi bare fant på og jugde om.
Altid like moro å se hans tryne når vi la ut om de ekte festene og de falske festene og alt vi hadde opplevd på skolen hver mandag morgen.
At han ikke hadde fått kjennskap til disse festene, var nok dessverre noen uheldige misforståelser var våre beklagende og uskyldige kommentarer.

Hvorfor kunne du ikke fortalt om dette arrangemanget på forhånd. så kunne flere ha blitt med på dette ?
Vet ikke om jeg hadde blitt med, da jeg ikke er for glad i Cubanere som bor i Norge for tiden av personlige årsaker.

Og er det et hemmelig nettverk i dette forumet, siden du takker for de som var med på festen og ingen ble informert om dette i forumet på forhånd ?

Ikke ta dette for personlig, det er jeg som er drittsekk for tiden. Cool
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #3 on: March 14, 2008, 05:00:13 PM »

Hei alle sammen, tok meg friheten å skrive noen "velvalgte" ord. Sikkert en ok fest, det tviler jeg ikke på. Av personlige grunner ønsket jeg ikke å stille, men jeg hviste om festen lenge. Om man er interresert i denne typen arrengementer kan man 1) ringe ambassaden eller 2) sjekke nettsidene deres.

Apropos "dritt cubanere". Det er ikke hvor du kommer fra, men hvor du er og hvem du er som er avgjørende, mao som avgjør, er d ikke?Huh??........ Dette er uansett unødvendig Chrismic. Har ikke du samme fasinasjonen som en del av oss andre??? Uansett sundt med meningsytringer......Vi lever i et demokrati.

Er politisk fest din greie...skal jeg si i fra til deg neste gang...........

Jeg velger og sepparere fest og politikk- men d er mitt problem.......

Mvh

Uansett var det mye fetere med ban-ban i drammen....hehehe
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #4 on: March 14, 2008, 05:07:36 PM »

Og hvor fikk du vite om dette? Smiley

Cubanske ambassaden eller via bekjentskaper, (word of mouth)
Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #5 on: March 14, 2008, 07:02:00 PM »

Hei alle sammen, tok meg friheten å skrive noen "velvalgte" ord. Sikkert en ok fest, det tviler jeg ikke på. Av personlige grunner ønsket jeg ikke å stille, men jeg hviste om festen lenge. Om man er interresert i denne typen arrengementer kan man 1) ringe ambassaden eller 2) sjekke nettsidene deres.

Apropos "dritt cubanere". Det er ikke hvor du kommer fra, men hvor du er og hvem du er som er avgjørende, mao som avgjør, er d ikke?Huh??........ Dette er uansett unødvendig Chrismic. Har ikke du samme fasinasjonen som en del av oss andre??? Uansett sundt med meningsytringer......Vi lever i et demokrati.

Er politisk fest din greie...skal jeg si i fra til deg neste gang...........

Jeg velger og sepparere fest og politikk- men d er mitt problem.......

Mvh

Uansett var det mye fetere med ban-ban i drammen....hehehe

Yuma, prøv å les hva jeg skriver !!!!
JEG skrev at JEG var i dritthumør og en drittsekk for tiden

Vi vet at 1+1 = 2
Men hvordan kaller du å legge sammen dritt (-humør eller -sekk) + cubaner = "dritt cubanere" i mitt innlegg ,må nesten tilkjennes spesielle synsproblemmer

Det er stor forskjell på å ikke være så glad i norsk cubanere for tiden og på å kalle dem "dritt cubanere", selv om jeg kjenner 1 eller 2 som har gjordt seg fortjent til denne betegnelsen.
La Yuma el rappero
Guest
« Reply #6 on: March 14, 2008, 10:30:46 PM »

Ok cool 2 hear! Tar den mann, god helg
Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #7 on: March 15, 2008, 02:03:29 PM »

Ok cool 2 hear! Tar den mann, god helg
De nada, tu tambien  Grin
Pages: [1]
  Print