Hei allesammen, lenge siden sist;-)
Tok meg sammen og feiret 8 Mars sammen med mine Cubanske venner her i Oslo i år. Tok turen til "Cuba Va" og Ambassadens tilstellning.
Var faktisk ganske moro.
Etter taler,mat og litt dans dro flere av oss videre til "Stop Pressen" og fortsatte Salsa dansen inn i de sene natte timer.
Hyggelig aften, takk til dere som møtte opp!!
Lenge siden sist her også. yosoyyo meidell. (lurer på om jeg skal skifte nick jeg også, til "bitter mann" eller "anti egoist" eller "fiende av norsk cubanere") Nok om det.

Siden jeg er i dritthumør for tiden

Så tar jeg meg den friheten å komme med litt negative kommentarer til din post.
Denne posten minner meg litt om hvordan vi mobbet en klassekamerat i 10 klasse, en person som tenkte for mye på seg selv og elsket å skryte.
Så for å sette han på plass, fikk han nesten aldri greie på helgefestene våre + de festene vi bare fant på og jugde om.
Altid like moro å se hans tryne når vi la ut om de ekte festene og de falske festene og alt vi hadde opplevd på skolen hver mandag morgen.
At han ikke hadde fått kjennskap til disse festene, var nok dessverre noen uheldige misforståelser var våre beklagende og uskyldige kommentarer.
Hvorfor kunne du ikke fortalt om dette arrangemanget på forhånd. så kunne flere ha blitt med på dette ?
Vet ikke om jeg hadde blitt med, da jeg ikke er for glad i Cubanere som bor i Norge for tiden av personlige årsaker.
Og er det et hemmelig nettverk i dette forumet, siden du takker for de som var med på festen og ingen ble informert om dette i forumet på forhånd ?
Ikke ta dette for personlig, det er jeg som er drittsekk for tiden.