Palacio Latino falt ikke i smak nei.

Det beste hadde jo vært norske som kunne litt spansk og som er ok, og som ikke bare skal feste. Og for min egen del så hadde det vært fint om hun fikk norske venner, men nå føler hun seg liten i en stor verden. (hun snakker bare spansk)
Hun har allerede rukket og oppleve noen ubehaglige episoder med norske menn og ikke minst norske kvinner som ikke akkurat skjuler sine hentydninger. Og ned Carl Johan går hun ikke.
cubafant
Ubehagelige episoder med norske menn og kvinner

?
Den skjønner jeg ikke helt og har nesten ikke opplevd, utenom at noen menn på diskotek besøk en gang i blandt ble litt henrykt og interessert i madamen når hun var ung og hadde vært kort tid i Norge.
Jeg håper for guds skyld at kona di ikke kler seg som visse damer i Cuba gjør, det vil si veldig sexy utforendre, som viser fram en del av kroppen eller til fantasien
Da bør du kjøpe ny klær til henne, som er mere tilpasset Norske ute livsforhold, selv om en del norske kvinner kan kle seg litt sexy og a la Cubanere, men da er de som regel single og ikke gifte.
Må tenke på disse farverike "kondom buksende". som var så populære på Cuba, de meget tynne og ettersittende og tøylige "stillongsens".
Noen tynne kunne kle disse kondomene, men de litt fyldige og særlig de med litt stor rumpe og enda mere særlig negre, som kan ha meget store rumper.
Det så helt jævlig ut noen ganger, og hvis hensikten var å gjøre menn kåte, så ble reaksjon helt motsatt, nesten så man gikk over i impotens stadiet.
Kanske kona di er veldig pen, flott for deg, men da håper jeg at det ikke er alt for stor aldersforskjell mellom dere..uten å si noe direkte, kan det da muligens bli et problem senere i forholdet.
Utesteder, har hørt om et slags salsa sted i skippergata 75 og så skal det vist være noen cubanere som går på Mona lisa huset, nærheten av egertorget.