habana.no :: Cuba Forum
May 21, 2012, 02:19:13 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Hvor Er De Nye Medlemmene ?  (Read 818 times)
Chrismic
Hero Member

View Profile
« on: June 02, 2007, 11:01:03 PM »

Nå er vi blitt 81 medlemmer og det har kommet til en del nye medlemmer i de siste månedene.
Men synes det forsatt er de samme få personene som skriver her.

Så derfor håper jeg at flere av de nye medlemmene kan begynne å skrive litt her, gjerne spørre om ting, dele deres erfaring med Cuba. osv...

Og selv om nesten alle temaer er dekket i alt det vi har skrevet før, så går an å spørre på nytt.
Mye kan forandre seg på Cuba i løpet av kort tid, og da kan gammel informasjon være utdatert

Så kom igjen, bare si hva du vil.
Kan begynne i denne tråden... Wink  
mimarit
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: June 05, 2007, 11:42:29 PM »

Nå er vi blitt 81 medlemmer og det har kommet til en del nye medlemmer i de siste månedene.

Så derfor håper jeg at flere av de nye medlemmene kan begynne å skrive litt her, gjerne spørre om ting, dele deres erfaring med Cuba. osv...

Og selv om nesten alle temaer er dekket i alt det vi har skrevet før, så går an å spørre på nytt.
Mye kan forandre seg på Cuba i løpet av kort tid, og da kan gammel informasjon være utdatert

Hei Hei!

Eg er titt og ofte innom sida for å få tips og for å "holde meg litt oppdatert" på ulike temaer som nevnes her i forumet. Liker forumet veldig godt.

Skulle gjerne skrive meir sjølv også, men føler at eg ikkje har så veldig mykje å bidra med, foreløpig...

Elles vil eg ynskja alle ein riktig god god sommer!

Smiley  mimarit  
cubafant
Newbie
*

View Profile
« Reply #2 on: June 26, 2007, 09:34:47 PM »

Hei Hei!

Eg er titt og ofte innom sida for å få tips og for å "holde meg litt oppdatert" på ulike temaer som nevnes her i forumet. Liker forumet veldig godt.

Skulle gjerne skrive meir sjølv også, men føler at eg ikkje har så veldig mykje å bidra med, foreløpig...

Elles vil eg ynskja alle ein riktig god god sommer!

Smiley  mimarit
Her er ett nytt medlem. (kom over forumet ved en tilfeldighet.) Har vært på Coba noen ganger og sist i februar i år. Da kom jeg i skade for å gifte meg med ei cubansk jente - som er på vei til Norge i disse dager. Har likt meg der siden dag syv, de første ble ødelagt av syv dager på Varadero.  I de siste årene har jeg holdt til i Sibony utenfor Santiago. Der har jeg bodd hos en utrolig hjelpsom og hyggelig familie.  Ghenom årene så har jeg vel bidratt til at huset har vokst seg dobbelt så stort Cheesy  På "diskoteket" der traff jeg også hun jeg har giftet meg med. Cubanere opplever jeg som positive og trivelige og mrd til tider en livsglede jeg ikke aner hvor de henter!  Jeg har også klart og pådra meg Dengue feber (oktober i fjor) Kom på Ullevål mer død enn levende. ble isolert da det ikke finnes behandling.  Men ble et casus for studentene hehe.  Møtte en som bodde i Camagüey hvor vi delte noen flasker rom, noen på forumet?
Pages: [1]
  Print  

Jump to: