habana.no :: Cuba Forum
May 21, 2012, 02:14:18 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Eteskap på Cubansk  (Read 797 times)
cubafant
Newbie
*

View Profile
« on: September 02, 2008, 07:01:30 PM »

Det er snåle greier det, og de forventninger du har til det er heltborteinatta.
Har lest litt om håpløse ekteskap på denne siden, og jammen føyer ikke mitt eget seg inn i samme mønster.  Første månedene var ganske rolige, da hadde hun nok ikke funnet et Cubansk miljø.  Nå kan det være at hun ringer om kvelden og sier hun kommer hjem senere, dvs dagen etter.  Dette uten at det på noen måte skaper en tankerekke i hennes hode.  Skulle jeg derimot ikke komme hjem til forventet tid, er det spørsmål om jeg har funnet en annen.  Rare greier Smiley Spør jeg hvem og hvor hun er/er sammen med blir hun påttesur. 
Alt dette har ført til at jeg i dag føler meg mer alene nå en før jeg giftet meg.

Det ble ett eksperiment i kulturforskjeller, hvor den cubanske culturen vant. Og siden hun trives bedre sammen med sine cubanske venner er med sin mann er jo saken grei, det er jo ett land som det nesten bare er cubaner og dit har jeg nå kjøpt flybilett til henne, tenker  hun blir glad jeg Cheesy
Tror ikke som andre at dette skal endre seg, så det blir bare ett år for min kone her i Norge. Like greit å se det i hvitøye, istedet for å tro på endring.  De siste månedene har det blitt mere Cubanere og mindre ektemann. 
Det var ett forsøk verdt men det for holde. reiser til Cuba i oktober og da reiser jeg alene!
Håper flere der ute kan tenke over situasjonen de er i og se om den kan sammenliknes med min, fint med synspunkter.

Cubafant
michi
Full Member

View Profile WWW
« Reply #1 on: September 03, 2008, 04:15:26 PM »

Jeg har sagt det før og gjentar meg til omtrent det kjedsommelige.

Kos deg gjerne der borte, men for guds skyld ikke dra det med deg hjem.

Og for Castros skyld, gift deg for all del ikke! Jeg håper du klarer å bli kvitt henne på en grei måte. Det beste er separere seg og så ordne en billett til hjemlandet hennes. Hun får vel ikke oppholdstillatelse?

M
Pages: [1]
  Print  

Jump to: