|
Chrismic
|
 |
« on: June 02, 2007, 11:57:02 PM » |
|
Ja, så blir det Cuba igjen, reiser om veldig få dager. Og reiser med Virgin Atlantic, siden de er så mye billigere enn andre flyselskap på langtidreiser. Og det blir billigere selv om vi kommer sent til Heatrow og tar en bestilt taxi til et hotel ved Gatwick flyplass for å ta et tidlig fly dagen etter og må reise fra Gatwick til Heatrow på hjemreisen også, men da uten å overnatte..
Vi skal være noen dager i Havanna før vi reiser til Camaguey, men 22. Juni kommer gutta mine på 18 og 21 år, så da drar jeg opp til Havanna for å møte dem. Og vi skal være noen dager i Havanna før vi reiser ned til Cienfuegos, Trinidad og så til Camaguey. Og da skal vi dra på sånn all inclusive hotel I Playa Santa Luica noen dager , som ligger 10 mil nord for Camaguey. Gutta drar tilbake til Norge nærmere slutten av Juli.
Jeg og madamen og ungen, kommer til å være for det meste i Camaguey, reise litt rundt og opp til Havanna rundt 20.september for å fornye visumene.
I begynnelsen av November er det opp til Havanna igjen for å reise tilbake til Norge igjen.
Er det noen som har lyst til å møte oss i Camaguey eller Havanna, så er det bare å sende en privat melding, kommer til å sjekke Habana.no på internett cafeer en par ganger i måneden.
Om det blir en middag hos oss, eller kanske en overnatting,(hvis du har A2 visum), eller at vi finner på noe sammen, det kan vi finne ut i Cuba. Og det finnes billige og gode Casa Particular i nærheten av vårt hus i Camaguey
Og ta gjerne med dere Norske aviser, og andre blader, det vil jeg bli glad for.
Ellers får dere ha en bra sommer og høst, fra en tulling som selvfølgelig reiser til varme Cuba på sommeren (gjett hvem som bestemte det og ikke kunne vente noen måneder til med reisen, :rolleyes: )
|