habana.no :: Cuba Forum
May 21, 2012, 01:47:25 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Over 2000 cuba relaterte innlegg !

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Feil Tid?  (Read 1543 times)
Guest_nina
Guest
« on: February 07, 2005, 10:20:30 PM »

Er det bare hos meg eller blir alle meldinger datert frem i tid. Ikke datoen, men klokkeslettet? Ser at alle innlegg har klokkeslett som ikke har vÊrt ennÄ...
Guest_nina
Guest
« Reply #1 on: February 07, 2005, 10:28:23 PM »

Ca 23 minutter, ihvertfall i fĂžlge min klokke...
Er ikke sĂ„ mye her for tiden. Og dette var vel ikke sĂ„ veldig Cuba-relatert at det gjorde noe, men mĂ„ bare gratulere Lemon med A2, sĂ„ fikk jeg ihvertfall nevnt Cuba! Drar om en uke eller to. Har ikke kjĂžpt billetter ennĂ„, men det blir uten barn. Har mĂ„ttet levere inn passet hans inntil videre, var mer en avtale enn et must. Snart skal jeg begynne Ă„ advare alle mot Ă„ fĂ„ barn med menn fra et visst sted, men mĂ„ finne et forum for det aktuelle landet! Da blir jeg en kvinnelig utgave av Crismic!  Cheesy  Mitt cubanske eventyr har blitt ganske dramatisk i det siste, men det er det eksen som har sĂžrget for. SĂ„ mĂ„ en tur dit og ordne opp i et par ting! Men Crismic har veldig rett i at latinske menn er veldig macho og eiersyke! Fortsettelse fĂžlger kanskje hvis jeg er i humĂžr.
Ellers fÄr dere andre stÄ pÄ og holde forumet gÄende!
Jan
Administrator
Full Member

View Profile
« Reply #2 on: February 08, 2005, 01:15:50 AM »

Hei,

Skal sjekke klokka og justere den.
Det skal egentlig gÄ automagisk, men...

Lykke til forresten...  Smiley

--
Jan

Lemon
Full Member

View Profile
« Reply #3 on: February 14, 2005, 12:01:40 AM »

Hei Nina!
Synd Ă„ hĂžre om eksen som lager trĂžbbel.
Men hÄper du allikevel fÄr en knall tur.

Lyst til Ă„ ta med en pakke?
Intet klart enda, men blir noe lite og lett iallfall, du har sikkert fullt opp allerede.
Men kanskje halsbÄnd og lenke til hunden min? De har lagt ut gift til gatehundene i Vinales sÄ er litt redd for henne, selv om hun ikke fÄr gÄ en meter alene uten at "far" passer pÄ Wink

Uansett; ha en flott tur og kos deg!
HÄper alt ordner seg!

Guest_nina
Guest
« Reply #4 on: February 26, 2005, 06:16:47 PM »

Lyst til Ă„ ta med en pakke?
Hei! Skulle gjerne tatt med pakke for deg, men jeg dro dagen etter at du skrev innlegget ditt. Har akkurat kommet hjem, og er skikkelig dÞgnvill. En uke til Cuba er ikke Ä anbefale!!! Hadde en kjempetur. Kom overraskende hjem til kjÊresten, men tok han ikke med buksa nede! Ikke at jeg hadde forventa det heller! Han lÄ og sov i sin sÞteste sÞvn, klokka var nÊrmere 23, men det ble ikke sÄ mye sÞvn pÄ noen av oss resten av den natta. Hadde ganske mye Ä ordne opp i Tongue
Dessverre gikk tiden altfor fort, sĂ„ nĂ„ er jeg tilbake til kalde Norge og ensomme netter! SNUFS! Jeg synes skikkelig synd pĂ„ meg selv, og for Ă„ vĂŠre ĂŠrlig vet jeg ikke hvordan jeg skal holde det ut! Er det noen som har noen gode rĂ„d fĂžr jeg brenner alle bruer og kaster meg pĂ„ fĂžrste fly tilbake til Cuba og blir etterlyst for barnekidnapping?HuhHuhHuhHuh?  :ph34r:  
Guest_Lemon
Guest
« Reply #5 on: February 27, 2005, 12:16:18 PM »

Hei Nina!

Regnet med det, sÄ helt i orden!
Godt at du fikk en flott tur, men ja, kjipt med en uke. Selv har jeg bare 12 dager av gangen grunnet jobb og skole.
Men fra juni av blir det ett Är, sÄ fÄr vi se hvordan det gÄr! Smiley

PCD (Post Cuba Depression) er ikke noe gĂžy, og det er utrolig kjipt Ă„ komme tilbake til Norge.
HÄper du fÄr lÞst ting med din ex ganske snart og at du fÄr reist ned pÄ en lenger tur snart igjen!

Lykke til!

Chrismic
Hero Member

View Profile
« Reply #6 on: March 14, 2005, 05:56:00 AM »

Nina

NÄr jeg leser dine innlegg, sÄ fÄr det meg til Ä tenke pÄ tittelen pÄ dette innlegget.
Gir meg litt rare assosisjoner :huh:

Og i vanlig negativt Chrismic stil, sÄ begynner jeg Ä lure pÄ om tittelen "Feil Tid" er sÄ misvisende.

Selv tror jeg det at jeg aldri vil tÞrre Ä satse pÄ en ny cubansk dame , hvis dette ekteskapet skulle gÄ til helvete.

og du har jo masse erfaring fra fĂžr med Latin amerikanske menn,
og det ser ut som det er litt smÄproblemmer og jeg reagere pÄ at det virker som du kom overraskende til han.

Og det er jo synd at du har sÄ mye problemmer med ex typen og at du ikke fÄr med deg ungen.
Men, jeg synes ikke det er riktig Ä ta med seg ungen pÄ mange mÄneders besÞk til Cuba, borte fra sin far, hvis han bryr seg og tar seg av ungen.

NĂ„ skal jeg vĂŠre litt direkte her :huh:

Hva er det med disse cubanske mennene ?

De er nok mere "ekte" menn enn vi likestillte og blaute Nordmenn, som ofte blir litt frustert av norske kvinner som vil ha en likestillt myk mann hjemme om dagen , som hjelper til med husarbeid  og barnepass, og som gir kvinnen frihet til Ă„ gjĂžre hva hun vil.
Men som vil ha en Macho type i senga om natten :rolleyes: .

Men husk at en Macho cubaner vil aldri bli en likestilt myk mann, det er fÄ som klarer Ä forandre sin Cubanere til Ä bli det (Lemon, kanskje er den kvinnetypen Cheesy ).

SÄ bare tenk litt pÄ at denne macho og veldige gode elskeren er en mann dere skal leve og bo sammen med senere, etter at den stÞrste forelskens har gÄtt over.

Muligens vil da en blaut og myk mann ha lengere holdbarhetsdato, enn en Macho mann som lettere kan gÄ ut pÄ dato, siden de ikke er tilpasset norske forhold og derfor vill etter en stund bli vanskelig Ä bruke av Norske kvinner, nÄr den yttereste glansen har blitt bort spolerter og at de er mere umoderne og tilpasset en annen kultur.

Husk at plugger du inn 220 volt inn i 110 volt  kontakt blir den fort veldig "varm" fĂžr den eksploderer. :lol:

Ta det rolig, Lemon
Du vil etter en tid pĂ„ Cuba fĂ„ PND (Post Norvegeu Depression) :blink:  Tongue

HVOR ER FISKEBOLLENE OG KJØTTKAKENE Tongue  Tongue  Wink
Jeg spiser sjelden pÄ Mc Donalds i Norge, men forlangte at min svigerfar i Miami, kjÞrte innom en take away Mc Donalds i Miami pÄ vei fra flyplassen til deres hjem,
nĂ„r vi kom dit fra et 5 mĂ„neders opphold i Cuba  Cheesy
« Last Edit: March 14, 2005, 05:57:39 AM by Chrismic » Logged
Guest_Lemon
Guest
« Reply #7 on: March 14, 2005, 01:51:50 PM »

Du gir deg aldri skjĂžnner jeg...

Tror hverken Nina eller jeg dro til Cuba for Ă„ finne en kjĂŠreste, for min del snarere tvert i mot!

Fatter ikke hvordan klarer Ä bestemme seg for Ä finne en kjÊreste og sÄ finne en med en gang, jeg mÞter alltid kjÊrester nÄr det passer minst og jeg ikke var pÄ utkikk etter det. NÄ trives jeg veldig godt som singel ogsÄ sÄ har vel heller ikke noen gang kikket etter noen. Det er sÄnt som bare skjer.
Vil man ikke vente kan man vel bruke kontaktannose, billigere enn en tur til et land med fattige mennesker hvor rike turister er status!

Det med blaute og myke menn viser vel litt hvordan dere har misforstÄtt i fÞrste omgang. Ikke mange kvinnene som vil ha det vel, kampen gÄr nÄ mest pÄ likelÞnn og likeverd, som fordeling av oppgaver.
Den har da aldri gÄtt ut pÄ at dere skulle bli sutrekopper uten stÄl og bein i armer eller noe som helst annet sted.

Og nei, tror ikke det er noe spesielt med cubanske menn, ikke sett en attraktiv cubaner uten om min kjĂŠreste! Det er for meg kun han som er spesiell, og tilfeldighetene ville det slik at han er cubansk.

Ingen planer om Ä forandre han, dessuten er han ikke sÄ macho av seg, han er myk men ikke blaut!

Det du skriver Chrismic, gjelder for alle forhold, man skal leve sammen etter forelskelsen, ikke noe som bare er for folk med cubansk partner, det er universiellt.
Og sikkert ikke noe du trenger Ä belÊre folk om heller. Regner med at alle er voksne mennesker og ikke nyforelska tenÄringer av de som leser her, og er da klar over det selv.

Mulig jeg vil lengte etter Norge, men blir nok mest etter venner og familie.
Tror ikke jeg vil bosette meg her pÄ enstund uavhenig om det blir Cuba eller ikke!

Jan
Administrator
Full Member

View Profile
« Reply #8 on: March 16, 2005, 05:08:31 PM »

Setter punktum her da dette er Ăžnskelisten.
Fortsett gjerne i et av de andre forumene...

--
Jan

Pages: [1]
  Print  

Jump to: