Nina
NÄr jeg leser dine innlegg, sÄ fÄr det meg til Ä tenke pÄ tittelen pÄ dette innlegget.
Gir meg litt rare assosisjoner :huh:
Og i vanlig negativt Chrismic stil, sÄ begynner jeg Ä lure pÄ om tittelen "Feil Tid" er sÄ misvisende.
Selv tror jeg det at jeg aldri vil tÞrre Ä satse pÄ en ny cubansk dame , hvis dette ekteskapet skulle gÄ til helvete.
og du har jo masse erfaring fra fĂžr med Latin amerikanske menn,
og det ser ut som det er litt smÄproblemmer og jeg reagere pÄ at det virker som du kom overraskende til han.
Og det er jo synd at du har sÄ mye problemmer med ex typen og at du ikke fÄr med deg ungen.
Men, jeg synes ikke det er riktig Ä ta med seg ungen pÄ mange mÄneders besÞk til Cuba, borte fra sin far, hvis han bryr seg og tar seg av ungen.
NĂ„ skal jeg vĂŠre litt direkte her :huh:
Hva er det med disse cubanske mennene ?
De er nok mere "ekte" menn enn vi likestillte og blaute Nordmenn, som ofte blir litt frustert av norske kvinner som vil ha en likestillt myk mann hjemme om dagen , som hjelper til med husarbeid og barnepass, og som gir kvinnen frihet til Ă„ gjĂžre hva hun vil.
Men som vil ha en Macho type i senga om natten :rolleyes: .
Men husk at en Macho cubaner vil aldri bli en likestilt myk mann, det er fÄ som klarer Ä forandre sin Cubanere til Ä bli det (Lemon, kanskje er den kvinnetypen

).
SÄ bare tenk litt pÄ at denne macho og veldige gode elskeren er en mann dere skal leve og bo sammen med senere, etter at den stÞrste forelskens har gÄtt over.
Muligens vil da en blaut og myk mann ha lengere holdbarhetsdato, enn en Macho mann som lettere kan gÄ ut pÄ dato, siden de ikke er tilpasset norske forhold og derfor vill etter en stund bli vanskelig Ä bruke av Norske kvinner, nÄr den yttereste glansen har blitt bort spolerter og at de er mere umoderne og tilpasset en annen kultur.
Husk at plugger du inn 220 volt inn i 110 volt kontakt blir den fort veldig "varm" fĂžr den eksploderer. :lol:
Ta det rolig, Lemon
Du vil etter en tid pÄ Cuba fÄ PND (Post Norvegeu Depression) :blink:
HVOR ER FISKEBOLLENE OG KJĂTTKAKENE
Jeg spiser sjelden pÄ Mc Donalds i Norge, men forlangte at min svigerfar i Miami, kjÞrte innom en take away Mc Donalds i Miami pÄ vei fra flyplassen til deres hjem,
nÄr vi kom dit fra et 5 mÄneders opphold i Cuba